Skarin: Jag känner en viss oro. Men likväl kommer jag att stå däruppe o må illa. Jag hoppas jag kan få åka hem med ett lyckorus, men jag vet att det blir ruggigt svårt o att det kan bli en jobbig kväll för oss däruppe.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag hoppas jag kan få åka hem med ett lyckorus, men jag vet att det blir ruggigt svårt o att det kan bli en jobbig kväll för oss däruppe.