Förlåt. Jag insåg inte att du inte klarar av att ta in flera budskap i samma meddelande. Leta igen så ska du se att det fanns ett par budskap till, alla knöt dessutom an till samma frågeställning. Komplettera gärna ditt svar därefter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förlåt. Jag insåg inte att du inte klarar av att ta in flera budskap i samma meddelande. Leta igen så ska du se att det fanns ett par budskap till, alla knöt dessutom an till samma frågeställning. Komplettera gärna ditt svar därefter.