1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1004564

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Robban:

Och mitt konstaterande att oavsett vad de bägge kaptenerna sagt så tar jag avstånd från att medvetet skada eller förvärra en motståndares skada?

Vad tror du att adelsmärket knätacklingar och armbågar i skallen orsakar? Svåra långtidsskador. Jag anser att det är under en så bra spelares värdighet att hålla på med sådant feglir. Där var länken. Det var också ett inspel till Fannys egen utsago att han gärna trycker till en skadad spelare där skadan sitter. Exempel på skador hos MoDo-spelare:
Yetman-skalle (armbåge ikväll?)
Timander knä (knätackling på lördag?)

Hey presto, allt hänger ihop.

Historia
Egen utsago
Framtid?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer