Han är för övrigt rolig att prata med. Obrydd, öppen, intresserad av det mesta – och inte alls rädd för att säga vad han tycker. Som om jakten på motståndarlagets stjärnor i ett slutspel. – Det är klart, vet man att Niklas Sundström eller nån annan har problem med en axel så inte svänger jag undan. Får jag chansen så smäller det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han är för övrigt rolig att prata med. Obrydd, öppen, intresserad av det mesta – och inte alls rädd för att säga vad han tycker.
Som om jakten på motståndarlagets
stjärnor i ett slutspel.
– Det är klart, vet man att Niklas Sundström eller nån annan har problem med en axel så inte svänger jag undan. Får jag chansen så smäller det.
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1083229/sista-striden