Per HApps: Är det någon mer än jag som tycker att MoDo är gnälligt alla kategorier?
Klacken/Publiken e ju fan otroliga buar till sig kompensationsutvisningar hela tiden, domarn har inte vart dålig ikväll. Modos veteraner jävla kärringar Svartvadet, Wernblom och Sundström grinkukar hela bunten! Lûckner ska vi inte prata om finns ingen jag hatar mer i hela elitserien!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klacken/Publiken e ju fan otroliga buar till sig kompensationsutvisningar hela tiden, domarn har inte vart dålig ikväll. Modos veteraner jävla kärringar Svartvadet, Wernblom och Sundström grinkukar hela bunten!
Lûckner ska vi inte prata om finns ingen jag hatar mer i hela elitserien!