Vill bara gå in och säga några ord. Jag håller på Modo av hela mitt hjärta, men jag har inget emot att åka ut mot er om ni spelar så här bra och vi spelar så här jävla lojt. Ni var otroligt många klasser bättre än vad vi var idag. Grattis.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag håller på Modo av hela mitt hjärta, men jag har inget emot att åka ut mot er om ni spelar så här bra och vi spelar så här jävla lojt.
Ni var otroligt många klasser bättre än vad vi var idag.
Grattis.
3-0 på lördag och det är godnatt.
MVH Gigaset.