Messiah: Ja, vill Dubbel-W, Werner och Warg ha nån ädel medalj så får de lov att börja sätta lite avtryck på kvartsfinalen, just nu känns TIK alldeles för motiverade och effektiva för att Modo ska vända på detta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja, vill Dubbel-W, Werner och Warg ha nån ädel medalj så får de lov att börja sätta lite avtryck på kvartsfinalen, just nu känns TIK alldeles för motiverade och effektiva för att Modo ska vända på detta.