Det var inte snyggt av Wernblom håller jag med om, ang. högerkroken på Hahl. fast jag undrar om Hahl kan spela imorgon, såg ut som att det tog riktigt riktigt illa då han ramla ihop.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det var inte snyggt av Wernblom håller jag med om, ang. högerkroken på Hahl. fast jag undrar om Hahl kan spela imorgon, såg ut som att det tog riktigt riktigt illa då han ramla ihop.