250kg kärlek: hockey är hockey som du vet,allt kan hända och är inte alltid logisk o rättvis,jag försöker att vara ödmjuk.men du har helt rätt det här har dom helt i sina händer nu gäller det att ta fighten ochså dom ska kunna ta det här hemmaplan och allt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
det här har dom helt i sina händer nu gäller det att ta fighten ochså
dom ska kunna ta det här hemmaplan och allt.