Bra förstaperiod. Intensivt spel från båda lagen. Men finnfemman...jisses. Powerplayet dom presterade var bland det svettigaste jag sett. Precis en sådan förstaperiod jag hade hoppats på. Modo försöker och försöker, men Timrå avväpnar och rinner igenom åt andra hållet gång på gång. Detta är helt vansinnigt.
Fortsätt hålla i taktpinnen nu i andra. Harald var inne på det själv innan match - att Modo varit Timrås hundar så här långt i serien. Måste ha smärtat de modolidhjärtan som gärna vill se oss som hyndor. Face it, boys: ni är våra prisonbitches.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Detta är helt vansinnigt.
Fortsätt hålla i taktpinnen nu i andra. Harald var inne på det själv innan match - att Modo varit Timrås hundar så här långt i serien. Måste ha smärtat de modolidhjärtan som gärna vill se oss som hyndor. Face it, boys: ni är våra prisonbitches.