Bragd-Birger: Sett över hela säsongen får han betala tillbaka några matcher till innan jag ska vara nöjd. Men det är härligt att se hur killen har kommit igång, och hur bra andralinen spelar.
Till och med RJ tycker jag spelar riktigt stabilt. Men jag gråter krokodiltårar om vi nu tappar Kokko, han dominerar ju stort! Kokko, Koskinen och Sanny bort nästa säsong, det känns riktigt olustigt när man ser hur de presterar nu (plus att de har varit 3 av Timrås 4 bästa backar under grundsäsongen). Men men, en sak i taget. Först ska vi fullfölja denna monumentala kross av Modo!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Till och med RJ tycker jag spelar riktigt stabilt. Men jag gråter krokodiltårar om vi nu tappar Kokko, han dominerar ju stort! Kokko, Koskinen och Sanny bort nästa säsong, det känns riktigt olustigt när man ser hur de presterar nu (plus att de har varit 3 av Timrås 4 bästa backar under grundsäsongen). Men men, en sak i taget. Först ska vi fullfölja denna monumentala kross av Modo!