Håll i nu! Såg två första perioderna på TV, sen tog schlager-maffia-fjantarna över. Inledde tredje med telefonförbindelse med TGO, men efter reduceringen och ytterligare en utvisning valde vi att avbryta det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Såg två första perioderna på TV, sen tog schlager-maffia-fjantarna över.
Inledde tredje med telefonförbindelse med TGO, men efter reduceringen och ytterligare en utvisning valde vi att avbryta det.