Kerstin_k: Nej sådana där saker har då inte hänt tidigare under grund serien. Tror det är en mix av att han vill så mycket medans resten verkar vara kvar på torget i ö-vik. Men det han gör idag det hör ju inte hemma på en hockeyplan det är bara rent idiotiskt. Men som jag skrev nedan så var det ju inte bara den situationen som var ful i matchen.
Men jag har träffat Magnus flera gånger privat genom olika anledningar, och han är en kanon kille innerst inne och jag tror nog han kommer be om ursäkt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag har träffat Magnus flera gånger privat genom olika anledningar, och han är en kanon kille innerst inne och jag tror nog han kommer be om ursäkt.