bisterfinnen: Haha. Nu är det ju inte över än, så låt oss inte bestämma huruvida vi verkligen pissar på er eller inte riktigt än. Men det ser ljusare ut för oss än för er, det kan jag ge dig.
Själv använder jag mig av alkoholen ikväll för att fira. Inte sörja. Se vad märkligt att två helt olika företeelser kan dra nytta av samma sak! :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv använder jag mig av alkoholen ikväll för att fira. Inte sörja. Se vad märkligt att två helt olika företeelser kan dra nytta av samma sak! :)