bisterfinnen: Tack! Det är bistert att hålla på MoDo nu. Det verkar vara en blandning av mättnad, Influensa och disharmoni ert lag. Sedan är det lätt för Timrå att spela ut med den utdelning vi hade i andra. Snacka om att ketchupflaskan gick i topp (c: Detta var en vacker syn LIVE, möcket bättre än på O'Learys...!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Snacka om att ketchupflaskan gick i topp (c:
Detta var en vacker syn LIVE, möcket bättre än på O'Learys...!