hot mama: Ja jag kan inget annat en att hålla med, jag är dock grymt besviken över att mitt kära Modo inte visar mer inställning till ett slutspel. Men som sagt i fjol hade vi våran lycka. Då får man väll räkna med att det kan gå som det gör nu med.
Men kan Timrå fortsätta spela som dom gör är det inte alls omöjligt att man kan nå en final.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men kan Timrå fortsätta spela som dom gör är det inte alls omöjligt att man kan nå en final.