hot mama: Har du läst deras supportrars egen blogg i Expressen? Inte ens dom tänker lägga pengarna på att gå och se förnedringen.
Det finns bara en enda möjlighet till att jag befinner mig i Swedbank Arena någon till gång denna säsong.. det är om MoDo nu vinner 3 raka matcher och får en fjärde match hemma.. jag tänker inte offra någon hundralapp för att se den här bedrövelsen live..
Sannolikheten för att det skall hända känns dock lika stor som att Marcus Jonasén gör 25 mål i slutspelet, blir MVP, värvas av Ottawa nästa år, gör över 60 mål i NHL, leder Ottawa till Stanley Cup efter att ha övertagit kaptensbindeln av Alfredsson efter att ha vunnit i "drunken boxing" på en lagfest.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inte ens dom tänker lägga pengarna på att gå och se förnedringen.
Det finns bara en enda möjlighet till att jag befinner mig i Swedbank Arena någon till gång denna säsong.. det är om MoDo nu vinner 3 raka matcher och får en fjärde match hemma.. jag tänker inte offra någon hundralapp för att se den här bedrövelsen live..
Sannolikheten för att det skall hända känns dock lika stor som att Marcus Jonasén gör 25 mål i slutspelet, blir MVP, värvas av Ottawa nästa år, gör över 60 mål i NHL, leder Ottawa till Stanley Cup efter att ha övertagit kaptensbindeln av Alfredsson efter att ha vunnit i "drunken boxing" på en lagfest.