-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188100)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Matchen igår var ju fullkomligt fantastisk, vilket tryck på läktarna!
TENKRAT är i världsklass just nu.
KOKKO är i världsklass just nu.
HAHL är i väldsklass just nu.
PYERÖLÄ är i världsklass just nu.
Hela laget är f-n världsklass!
Men nu måste vi fokusera på nästa match och komma ner på jorden lite. MODO har nu två raka matcher hemma. Vinst i dom båda för nolaskogarna så har vi en enorm press på oss i nästa hemma match för att vi inte ska få uppleva en avgörande match i swedbank igen. Så detta är inte klart på långa vägar.
* Wernblom är en idiot
* Om det är någon som har matchen inspelad på DVD med HELA sändningen från KANAL9 så har ni en köpare som betalar bra, riktigt bra till och med.
* Hörde att Ingvar "putte" karlsson hade varit på matchen, den mannen måste älska Timrå.