1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1007277

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
250kg kärlek: Tror inte heller Wernbloms frånvaro får någon större negativ modolideffekt. Han har varit ganska menlös spelmässigt, och degraderades ju sist till fjärdekedjan. Skön manöver dock av Andersson, när han flög upp i ansiktet på Wernblom visste/hoppades han att det skulle smälla. Ridå Werner.

Annars känns det lite märkligt just nu. Dagen efter, liksom. Serien känns smådöd. Hoppas nästan på att Modo ska sprattla till i morgon och sätta lite press. Nästan. Mest av allt hoppas jag på en klinisk avrättning och omladdning för semi. Ur det perspektivet vore det bra med lite längre återhämtning. Dessutom ökar givetvis respekt-kontot inför semin. Att smiska upp mästarna i fyra raka skickar sköna signaler.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.