1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614838 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1007448

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
ChriZt3r: Ett av problemen som jag tycker mig sett för Tenkat under säsongen är ju att han är så snabb så de han ska köra passningar med har legat långt efter. Tenkrat behöver verkligen spela med snabba medspelare.

Men problem med målproduktionen har han haft under säsongen, det har han nog känt och varit pressad över själv också. Därav glädjeyttringarna nu när han hittar in. Grymt hårda skott har han i fall och många mot mål har de varit, men inte har de velat hitta in tidigare. Som jag skrivit förut, Tenkrat med Brendels sikte vore något det. Men nu mot slutet har han ju börjat hitta in i mål, både i grund och helst nu i slutspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.