1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1008465

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Med lite eftertanke på matchen så tycker jag vi gör en godkänd bortamatch tyvärr så händer det som hänt så ofta denna säsong efter två kanon perioder av Backe så släpper han 3-2 målet mellan benen från en skit vinkel.
DET ÄR INTE EN TILLFÄLLIGHET ATT HAN STÅTAR MED 88.57 I RÄDDNINGSPROCENT vilket ger en 7:e plats bland målvakterna i slutspelet.
Bara Krizan sämre av förstemålisarna och då skall vi komma ihåg att han varit helt under isen ,utom idag då.
Ni biter Backlund ihop och bevisar att jag haft fel om honom denna säsong
nu får det vara nog med skitpuckar som trillar in.
Regin Hahl bra som vanligt synd bara att vi inte sätter fler av våra chanser.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.