1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1008467

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Foyn: Gert fylking hade tagit 3-2 målet, i fyllan.

Hoppas de repar mod imorgon och kan visa upp samma tåga som de 3 första matcherna, då har jag lite på känn att de kan hämta ut biljetterna till semin.

Kalle K gör flera misstag och är nonchalant med pucken, finnfemman försöker bitvis men känns lite som de har tuggummi under rören, undantag för Kokko som idag är Tik´s bästa back enl mig.

Så kan de eliminera misstagen och anfalla vid rätt tillfälle och då få lite tryck i deras zon så vinner vi imorgon, låt säga 3-4 ord speltid.

Sen sist men inte minst, Backe där bak måste höja sig från dagens match om mitt tips ska gälla.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.