1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1010045

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
I natt sover jag som ett litet barn kommer att drömma söta drömmar om dagens match så undebart!!!!!!!!!!!!! Vi har fått våran revansch för förra året och det var aldrig något snack om saken Timrå IK fullständigt krossade Modo kan TIK prestera lika bra eller ännu bättre i semin då blir det SM-guld. Jag gissar att FBK slår ut VF och då får vi möta HV i semin och det är nog inte alls så dumt med tanke på att Saik knappast kunde ge HV en riktig match där. Det känns som om att Finnkedjan och Regin Hynning Tenkrat kedjan kan ta TIK hela vägen dom har spelat otroligt bra hoppas att det fortsätter. Nu ska jag bara ligga och njuta inatt känns helt underbart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.