1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1014958

Sv: Semifinal 2008
Gudars vilken skön seger! HV har några riktiga grinpojkar. Winnerborg tappade oerhört mycket. Knätackling någon? Holding the stick, nån? Nej, han hade inte en bra match.

Det blev oerhört tydligt att Timrå bör hålla sig borta från utvisningsbåset. HV visade upp (stundtals) ett riktigt bra PP. Det vill vi inte se något mer.

Men det blev en sån där underbar, härlig inledning på semifinalerna. Wow alltså!

På hockeykväll surrade Wikegård om hur Modo underpresterade i kvartsfinalen, inte ett ord om att Timrå faktiskt gjorde dom dåliga också. Men men, det skiter jag i nu. Ikväll var det HV som fick smaka!

Härligt Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.