-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4992)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Första perioden var nog den bästa på hela denna säsong, snacka om att vara helt överlägsna. Hv spelarna såg ut som rundningsmärken i egen zon.
Jag har bara en sak att klaga på denna match.
Alltså denna Andreas Jämtin: VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ KARLJÄVELN?
Vilken idiot till hockeyspelare, eller förresten han får inte ens kallas hockeyspelare snarare HOCKEYDÖDARE.
Om dagen kommer då Jämtin sätter på sig en Timrå tröja då kommer jag aldrig mer att gå på hockey i hela mitt liv. Jag vet att de aldrig kommer ske men om de nu mot all förmodan skulle göra de. Då är de färdigt med hockey för min del.
Nu är de bara att ta nya tag tills på onsdag då de bär neröver till Jerusalem för match, en oerhört viktig match som vi absolut har chans att vinna.
Så folk ta å anmäl er nu till på onsdag så de blir full buss.
Forza Timrå!
HATA JÄMTIN ! ! !