1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015089

Sv: Semifinal 2008
Skarin: Pärssinen petar med klubban vilket är dumt och onödigt. Vill man så kan man visa ut honom för spearing och domaren ville eftersom han var helt ur rytm med matchen. Men om man nu tar en spearing är väl inte 2+2+10 någon påföljd som finns i boken? Ska det inte vara matchstraff eller en tvåa? Märkligt.


Skönt att den HV-spelare man minns efteråt är Jämtin för att han är dum i huvudet och inte någon annan för att han är bra. Eller att man minns och grämer sig över Livs kanonräddningar - för han hade ett par när jag trodde det var givna mål. Hoppas att det fortsätter så.

Det lär bli svårt i övermorgon.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.