1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015132

Sv: Semifinal 2008
Olle: Ett tillägg: Timrå utklassar HV i spel 5 mot 5 och har total kontroll i stort sett över hela matchen. Vi behöver inte en skadad spelare och jämtin 2 minuter i utvisningsbåset för att döda en match i PP om man kan visa upp samma spelglädje i kommande matcher, för skador kommer att uppstå med spelare som Jämtin på banan.

RJ imponerar otroligt och klarar av sin roll utmärkt, Sanny behövs i laget men OM han bara kunde göra ETT endaste byte till i denna matchserie så skulle jag vilja att det var en total sänkning av Jämtin så man slipper se galningen på en hockeyrink mer denna säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.