1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015192

Sv: Semifinal 2008
Cyklob: Jag kan väl egentligen bara urskilja 2-3 situationer från Timrå - Modo som var riktigt fula och det var Styfs bentackling på Svartvadet och Wernbloms klubba som renderade i avstängningen. Sen är jag inte något stort fan av Skröder heller men det är en annan sak :) I övrigt tycker jag att det var snälla tillställningar för att vara ett slutspel. Men som sagt, matcherna hade en annan karaktär och om HV och Jämtin vill kapa huvuden och ben så fort man hamnar i underläge så tror jag att det är viktigt att visa att det inte går ostraffat förbi.

Visst Sundh säger att det är viktigt att hålla huvudena kalla och inte bli provocerade, att man har pratat om det också, den typen av provoceringar tycker jag man i stort sett klarar av, det är bara Styf som tar en onödig utvisning när han sopar på Ledin men när det gäller Jämtin så handlar det om något helt annat. Han har uppenbarligen någon mental störning, det tycker jag syns i nästan varje situation, och jag ser honom gärna på en bår.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.