-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188098)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Håller helt med dig angående "problemet" Jämtin. Jag tycker det är svagt att ingen Timråspelare rent instinktivt kastar handskarna och låter Jämtin stå upp för sitt agerande i samband med tacklingen på Johan Andersson. På så vis är NHL mycket bättre. Tillåt spelarna göra upp med händerna så slipper vi mycket (det mesta) av det farliga och fula spelet... Jämtin är ju ett typexempel på en sån spelartyp som taggat ned ordentligt om han då och då fick stå till svars för sitt agerande genom en duell man mot man. Detta eftersom han i grund och botten är en riktig fegis. Nog om det!
Det sjukaste som inträffade i dagens match måste ändå ha varit när just Jämtin slashade en liggande Regin i skallen. Utan att Vinnerborg tar en utvisning. Detta trots att han står och tittar på situationen! Borde kunna rubriceras som försök till halshuggning...
Sjukt bra fart på Timrå ikväll... Come on!