Hmm! Hur man än vänder o vrider på det så kan vi konstatera att det inte var någon 100%-ig domarinsats i kväll. Men samtidigt så kan jag inte se att det var matchavgörande på något sätt. Dock kan jag tycka att en sån som Jämtin kanske borde hållas i lite stramare tyglar inför fortsättningen. Han kan ju faktiskt orsaka ganska allvarliga skador med sina tjyvnyp. Han var rätt söt när han stod och höll i Lotvonens tröja och funderade på oddsen. Då valde han dock att åka därifrån i stället för att kliva på en fight med Kimmo.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hmm!
Hur man än vänder o vrider på det så kan vi konstatera att det inte var någon 100%-ig domarinsats i kväll.
Men samtidigt så kan jag inte se att det var matchavgörande på något sätt.
Dock kan jag tycka att en sån som Jämtin kanske borde hållas i lite stramare tyglar inför fortsättningen. Han kan ju faktiskt orsaka ganska allvarliga skador med sina tjyvnyp.
Han var rätt söt när han stod och höll i Lotvonens tröja och funderade på oddsen. Då valde han dock att åka därifrån i stället för att kliva på en fight med Kimmo.