Janken: Instämmer helt. Ingen utvisning var avgörande på något sätt, men vissa solklara utvisningar uteblev.
Jag kommer ihåg ännu en sekvens(kanske samma som du nämner?), där Ledin och Jämtin åker in framför Backlund när han blockerat. Lotvonen och Styf, tror jag der var, som åker in och ska försvara Backlund, Jämtin och Ledin faller som korthus. Dom som ska vara så stora och tuffa...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kommer ihåg ännu en sekvens(kanske samma som du nämner?), där Ledin och Jämtin åker in framför Backlund när han blockerat. Lotvonen och Styf, tror jag der var, som åker in och ska försvara Backlund, Jämtin och Ledin faller som korthus. Dom som ska vara så stora och tuffa...