Det skulle ha varit det i år, men förbundet anser ju att vi har för lite domare som inte håller klassen. Det är ju konstigt vi kunde testa så många olika konstalationer av domare och 2 domar system i serien då? Det skulle ju gått och väl täcka för slutspelet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det skulle ha varit det i år, men förbundet anser ju att vi har för lite domare som inte håller klassen. Det är ju konstigt vi kunde testa så många olika konstalationer av domare och 2 domar system i serien då? Det skulle ju gått och väl täcka för slutspelet.