Ja så är det ju, men största missarna som avsolut kan rendera i farliga skador är ju Checking from behind och Checking to the head enligt mig. Det är där vi måste höjja säkerheten iom att införa 2 domar system.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja så är det ju, men största missarna som avsolut kan rendera i farliga skador är ju Checking from behind och Checking to the head enligt mig. Det är där vi måste höjja säkerheten iom att införa 2 domar system.