Cyklob: Ledin?! han har då aldrig vunnit en FIGHT då jag sett han i alla fall. Det enda han gör är att spela småfult hela tiden, GNÄLLA som fan på allt och alla, samt sätta in nån bra och dålig tackling mellanåt.
Ward är väl en annan sak, men vad gör han egentligen mer än slåss och tar dumma utvisningar? Näe just det. Spelade han idag ens? Näe just det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ward är väl en annan sak, men vad gör han egentligen mer än slåss och tar dumma utvisningar? Näe just det. Spelade han idag ens? Näe just det.