Jo så är det ju, men vi har ju inte tillräckligt kvalificerade domare att ha ett 2 domar system enligt förbundet. Och det är väll där det största problemet ligger annars hade vi nog haft det idag om dom ansåg något annat.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jo så är det ju, men vi har ju inte tillräckligt kvalificerade domare att ha ett 2 domar system enligt förbundet. Och det är väll där det största problemet ligger annars hade vi nog haft det idag om dom ansåg något annat.