Modos Skröder är ju rena skolflickan om man jämför med Jämtin. Är bara hoppas på att Jämtin inte skadar någon timråspelare allvarligt. Är nog illa med Hedström borta, saknar honom även om vi har ett bra lag ändå.
Snälla Sanny kom tillbaka till nästa match och visa fröken Jämtin hur en riktig tackling känns. Annars kan väl Thomas Johansson kolla med Manderville.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Snälla Sanny kom tillbaka till nästa match och visa fröken Jämtin hur en riktig tackling känns. Annars kan väl Thomas Johansson kolla med Manderville.