Det är lungt förlåt jag brusade upp jag med, men jag är less på att höra om alla Modo fans som uppför sig si och så. Det finns många av oss med som sköter sig på ett utmärkt sätt och är riktigt trevliga med :).
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är lungt förlåt jag brusade upp jag med, men jag är less på att höra om alla Modo fans som uppför sig si och så. Det finns många av oss med som sköter sig på ett utmärkt sätt och är riktigt trevliga med :).