Jo jag håller med att det är mycket skitsnack. Och visst är det en ekonomisk fråga i det hela med. Men förbundet skyller ju som sagt på att det är för lite domare med den kapacitet som krävs för att döma på denna nivå. Men du har rätt i det där med penga frågan, det är där skon klämmer mest men förbundet skyller på annat.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jo jag håller med att det är mycket skitsnack. Och visst är det en ekonomisk fråga i det hela med. Men förbundet skyller ju som sagt på att det är för lite domare med den kapacitet som krävs för att döma på denna nivå. Men du har rätt i det där med penga frågan, det är där skon klämmer mest men förbundet skyller på annat.