Det kommer dom göra, om nu klubbarna vill se 2 domar system så kommer ju förbundet att gå med på det. Skulle dom inte göra det skulle det ju bli uppror inom svenskhockey och det gynnar då inte många.
Men jag tror som sagt dom kommer sätta sig ner och disskutera med klubbarna och försöka hitta en lösning på problemet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det kommer dom göra, om nu klubbarna vill se 2 domar system så kommer ju förbundet att gå med på det. Skulle dom inte göra det skulle det ju bli uppror inom svenskhockey och det gynnar då inte många.
Men jag tror som sagt dom kommer sätta sig ner och disskutera med klubbarna och försöka hitta en lösning på problemet.