Uddan: jag menade självklart att jag är osäker på att det var en bentackling eftersom jag såg att axeln var med i leken (eller det såg iaf ut som det på reprisen)..
Sorry om jag uttryckte mig oklart, sedan ska vi inte alls ta hand om Jämtin på onsdag. Timrå ska göra det dom är bra på, nämligen spela ishockey, vill vi hålla på som Jämtin och grabbarna finns det andra sporter som lämpar sig bättre.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sorry om jag uttryckte mig oklart, sedan ska vi inte alls ta hand om Jämtin på onsdag. Timrå ska göra det dom är bra på, nämligen spela ishockey, vill vi hålla på som Jämtin och grabbarna finns det andra sporter som lämpar sig bättre.