dr-nix: Nejnej ingen fara.. Sa bara att ja tror inte att de kommer nåt efterspel för Jämtin. Men de vore ju inte helt fel om de nu skulle komma nåt.. =) Jo vi tar hand om honom med att åka åttor runt honom.. Kommer se ut som en kona på isen.. Så Kenta måste bänka han! :)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jo vi tar hand om honom med att åka åttor runt honom.. Kommer se ut som en kona på isen.. Så Kenta måste bänka han! :)