Möjligt, och jag noterade att vår "vän" W-gård på Hockeykväll hade lite andra åsikter om Jämtin c/o igår kväll. När det gäller Kenta så är han en mycket kompetent tränare men hans meritlista grusas lite av mindre lyckade slutspels genomförande.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Möjligt, och jag noterade att vår "vän" W-gård på Hockeykväll hade lite andra åsikter om Jämtin c/o igår kväll.
När det gäller Kenta så är han en mycket kompetent tränare men hans meritlista grusas lite av mindre lyckade slutspels genomförande.