Du bör kolla den, finns på denna länken. Tycker nästan Wikegård ser lite väl frustrerad ut, skulle passa bättre å ha JimmyH(att) där istället, skulle vara fa,, så mycket bättre
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du bör kolla den, finns på denna länken. Tycker nästan Wikegård ser lite väl frustrerad ut, skulle passa bättre å ha JimmyH(att) där istället, skulle vara fa,, så mycket bättre
www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21874&lid=sport&from=menu