Simmalugnt: 2 matcher är ju inte direkt något sample. Erixon må spela bra just nu men underskatta inte vikten (och tyngden, bokstavligt talat) av erfarenhet som Sanny bidrar med. Erixon var väl på -1 inför den här matchen också?
Tycker att Sanny spelade bra BP mot modo sist och kan hantera större spelare i slottet på ett sätt som Erixon inte kan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker att Sanny spelade bra BP mot modo sist och kan hantera större spelare i slottet på ett sätt som Erixon inte kan.