ralus: Håller med. Sanny behövs helt klart. Visst är Erixon bra, men hans tid kommer.
Hoppas även att Timrå spelarna vågar "backa" när jämtin och ledin vill göra det enda dom kan, spela fult. Enligt mig var jämtins tackling på J. Andersson precis lika farlig som den knäpp Styf gav svartvadet mot modo. Styf fick matchstraff, jämtin fick en klapp på ryggen av winnerborg. Det är alltså fritt fram att knätacklas.... inte många spelare kvar i slutet av semifinalserien med andra ord.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas även att Timrå spelarna vågar "backa" när jämtin och ledin vill göra det enda dom kan, spela fult. Enligt mig var jämtins tackling på J. Andersson precis lika farlig som den knäpp Styf gav svartvadet mot modo. Styf fick matchstraff, jämtin fick en klapp på ryggen av winnerborg. Det är alltså fritt fram att knätacklas.... inte många spelare kvar i slutet av semifinalserien med andra ord.