Hassan: Intressant att ni tyckte att Skröder skulle lära sig ta en tackling i ryggen när han bökar vid sargen, men att en tik inte ska behöva ta en tackling försvarar ni med att han är i egen zon..
Det hade inte varit en bentackling om er spelare hade lärt sig att ta emot en tackling som ni så fint brukade säga. Det som skiljer styfs och jämtins tacklingar är att Jämtin gick inte in för att göra en farlig tackling utan han försökte tackla med axeln vilket inte styf gjorde.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det hade inte varit en bentackling om er spelare hade lärt sig att ta emot en tackling som ni så fint brukade säga. Det som skiljer styfs och jämtins tacklingar är att Jämtin gick inte in för att göra en farlig tackling utan han försökte tackla med axeln vilket inte styf gjorde.