Skarin: Jag är nöjd... jag har skrivit det jag tycker, att han inte förstår bättre kan inte jag rå för... Han kanske borde ta en titt i regelboken... Skulle vara intressant om det var Svartvadet som åkt på tacklingen av Jämtin hur det skulle ha låtit...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skulle vara intressant om det var Svartvadet som åkt på tacklingen av Jämtin hur det skulle ha låtit...