spud: Till att börja med: Jämtin är en ärkegris som förtjänar att hatas, helst skadas.
Annars måste jag faktiskt hålla med dig om en sak i objektivitetens namn, Styfs bentackling på Svartvadet var fulare och mer utstuderad än Jämtins igår. Man kan faktiskt tolka gårdagens situation som att Jämtin söker tacklig men Andersson viker undan vilket är en helt utesluten tolkning i Styfs fall.
Sådär, så har man då i segerns efterskvalp bjussat på lite storsint objektivitet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars måste jag faktiskt hålla med dig om en sak i objektivitetens namn, Styfs bentackling på Svartvadet var fulare och mer utstuderad än Jämtins igår. Man kan faktiskt tolka gårdagens situation som att Jämtin söker tacklig men Andersson viker undan vilket är en helt utesluten tolkning i Styfs fall.
Sådär, så har man då i segerns efterskvalp bjussat på lite storsint objektivitet.