"Fredrik Hynning vilade från isträningen på tisdagen, men det ska inte vara någon fara med honom. – Det är ett Stockholmssyndrom. Hynning och Sanny bestämmer lite själva när de tränar och inte, skämtar Challe Berglund."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Fredrik Hynning vilade från isträningen på tisdagen, men det ska inte vara någon fara med honom.
– Det är ett Stockholmssyndrom. Hynning och Sanny bestämmer lite själva när de tränar och inte, skämtar Challe Berglund."