Happyer: Jag kände mig ganska avslagen redan innan match, sen efter 3-0 vart det ännu mer avslaget. Till och med kommentatorerna noterade att det vart knäpptyst strax efter Jämtins bentackling... Bättre kan vi och bättre kommer det bli nästa hemmamatch!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Till och med kommentatorerna noterade att det vart knäpptyst strax efter Jämtins bentackling...
Bättre kan vi och bättre kommer det bli nästa hemmamatch!